четвер, 24 квітня 2008 р.

Трішки про політику :)

Цієї ночі мені не спалось. Не бажаючи будити народ, я вставив у вуха наушники та вирішив послухати FM приймач. Гортаючи хвилі я зупинився на "Свобода FM", там саме який дядечко з БЮТ, розповідав як нам класно заживеться після внесення змін до конституції. Як нам потрібно, щоб наша Ненька Україна стала парламентською. В мене склалось таке враження, що наші шановні депутати, теперішнього скликання , тай їхні попередники нічим іншим не переймаються, ось тільки дай їм внести якісь зміни в багатостраждальній конституції. Який би не був уряд, жовтий, зелений, фіолетовий в крапинку, всі її бідну тарбають та змінюють. Цікаво вони хоть самі пам'ятають які саме зміни вносили попередники чи ні. А в мене таке запитання якщо наша сама перша конституція була така недосконала чому ж її приняли цього злополучнрго 28 червня? Чому в клятій Америці зміни до конституції за все її існування вносили всього три рази, а у нас 33(число не точне та являється вигадкрю автора) :) ? Невже наші законотворці мудріші, чи загребущі? Я вважаю не потрібно імітувати роботу, а працювати? Так що працюймо, панове!!!!

Немає коментарів: