пʼятниця, 18 квітня 2008 р.

Німб

Мене дратує показна святість, правильність, та таке інше. Чому люди не можуть бути самі собою? Ні я прекрасно розумію якщо ти є не "багатоликий Янус" тобі прийдеться дуже важко в житті. Наприклад один мій знайомий має, не побоюсь цього слова, завищену самооцінку, та з такою швидкістю натягує німб, що інколи навіть диву даєшся. Причому це, як показали спостереженя тільки для того щоб справити гарне враження на прекрасну стать. Інколи преставницям цієї статі ледь більше шістнадцяти. Їм достатньо тільки глянути на його краватку, та знаючи його статус, вони просто.... Приходиться миритись з цим, і не ділитися своїми спосереженями. Адже правда, як відомо буває гіркою. В правді криється ще й велика руйнівна сила... Добре щось мене тут на філософію заклинило :) Так Пиха, якщо я не помиляюсь один з семи смертних гріхів. Ну і вона не красить людину, а закінчити я хочу ще однією фразою: Будьмо, як діти, панове, жити стане набагато просіше!!!!

Немає коментарів: