неділю, 7 листопада 2010 р.

Громадський обов'язок!


Коли всі ломляться в політику та до різних "корич", я вирішив не зраджувати модній тенденції та подав свою кандидатуру на голову сільської ради. Самовисування. Не захотів зв'язуватись з різними пройдисвітами аля партія. В принципі мною керувала цікавість та спортивний інтерес, ну і звичайно були ідеї щодо покращення благоустрою та культурних традицій. Кандидатур було аж дві: я і діючий голова (жінка). Дисонансу наробив я цим кроком неймовірного. Хтось мене критикував, хтось підтримував, а хто почав переживати за своє місце роботи, та афери які можуть викритись, із орендами ставів, землі, розподілення коштів і тд. Враховуючи той факт що мій опонент був від "партії регіонів" в мене спортивний інтерес набрав трохи іншої форми. :) Ну і коли до мене лпідкотив представник цієї партії, якийсь там замісник чогось там, велике цабе Проскурова, який контролював хід агітації (в ввіреному йому районі) чесної, прозорої, непідкупної (примусу до голосування, держпрацівників не хочу вдаватись в подробиці), тіпа перевірка , хто я і чим дихаю. Я зрозумів що псую комусь гру. А на кону було, як я дізнався пізніше толково розіграний дерибан водного багатства, нашого краю в якого з'явився щасливий власник причому з того ж Проскурова. За декілька днів до виборів розігрались страсті, причому перемогу пророчили саме мені, не влаштовувало громаду старе правління, але був ще один факт, звичайно я спочатку не повірив а потім дійсно в цьому переконався, на вухо мені шепнули щоб я дуже не побивався своєю поразкою, бо все вирішино на горі. І дійсно з чотирьох населених пунктів я пройшов тільки в одному в ньому був лояльний та непідкупний голова комісії. В інших мене чекала поразка. Хай там що говорять міжнародні спостерігачі, а ця виборча компанія була дійсно настільки брудною що я диву даюсь. Але з цього я зробив висновок, важко не забруднити ноги коли ходиш по багні. Бережіть себе!!! :)))

1 коментар:

Олег Суховірський сказав...

Треба було в блозі покроково розказати про вибори. Можна було б деякі розмови на диктофон записати і викласти в неті. Думаю б блог би ти розкрутив непогано. Хоча по нинішнім часм це трохи ризиковано.